Re: Zdalne wlaczanie zasilania urzadzen

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue, 08 May 2012 16:43:19 +0200

> Swoja droga dziwi mnie to, ze nie ma takich urzadzen w sprzedazy
> (przynajmniej nie znalazlaem zadnych prostych urzadzen bo profesjonalne sa
> na pewno), gdyz potencjalne zastosowanie bylo by spore - w sensie jakis
> przyzwoity sterownik urzadzen sterowany przez LPT

Nie ma, poniewaz wlaczone komputery 24h/dobe nie istnieja praktycznie na
rynku konsumenckim. To domena specjalistow, a jak specjalistów to i
specjalistyczny sprzet jest do tego.

Gdy gospodynie domowe będą zainteresowane w posiadaniu peceta24/h z LPT
lub czymkolwiek innym co bedzie im wlaczalo ekspresy do kawy i pralki,
to moze jakiekolwiek urzadzenia tego typu rozpowszechnia sie ;)