Re: SSD - SanDisk vs. Samsung (THG)

Autor: ec404 <ec404_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 06 May 2012 17:40:08 +0200

> A ogólnie, jako dysk "systemowy" (Linux, choć generalnie nie powinno
> mieć to większego znaczenia) - lepszy powinien być taki na SandForce
> czy Marvel/Samsung?

Mialem dwa na SF2xxx. Obydwa zamarzly na amen.
Kupilem trzeci, rzekomo o polowe wolniejszy na chipsecie Indilinx i jako
systemowy, nie moge mu nic zarzucic. System startuje i chodzi ladnie,
nic sie nie przycina.
Mi akurat chodzilo o cisze w laptopie, ale wystrzegalbym sie nadal
chipseow SandForce, bo co z tego ze masz kompresje i te 500 MB/s zapisu
(chyba zerowych plikow), jak za chwile dostaniesz freeze-a przy
odczycie/zapisie, bo dysk bedzie akurat zapisywal zbuforowane dane.

Wole wolniejsze dyski, ale nie oszukane.

Ten na Indilinxie to OCZ Petrol - osobiście moge polecic - miesiace
intensywnego uzytkowania i banan na twarzy :)

-ec