Re: budżetowy PC do grania

Autor: LP <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 3 May 2012 12:29:24 +0200

Użytkownik "kamil"
> On 02/05/2012 12:04, WiesłaW wrote:

> Z tym że dzisiaj dźwięk czy sieciówka są zintegrowane w każdej płycie
> [...]

Wkrótce większośc procesorów będzie miała grafikę wbudowaną, ale nie
oznacza to, że powinny zniknąć rozszerzenia na karty pci.

> Większość ludzi poza kartą graficzną niczego nie dokłada.

Ta większość która ja znam, dokłada, choćby właśnie dżwiękówkę.

> i te pierdyliony slotów w drogich płytach leżą tylko odłogiem

Sloty są jak koło zapasowe - raz użyjesz i nakłady zwracają się z nawiązką.

Poza tym producentom nie oplaca się redukować ilości gniazd, bo raptem
zaoszczędzą 30 centów ale za to zmniejsza im się znacząco target a i owi
potencjalni klienci chcieliby, aby płyta kosztowała co najmniej 30% <.

> tak samo, jak 16 gniazd USB. ;)

Osobiście używam na stałe 12 i mam niestety tylko 2 w zapasie;(

--
LP