Re: budżetowy PC do grania

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed, 02 May 2012 12:37:19 +0100

On 02/05/2012 12:04, WiesłaW wrote:

> Zgadzam się z tym, ale to już raczej sugestie do autora wątku. Dlatego
> między innymi napisałem o podstawkach. Okazuje się, że ta Intela otwiera
> drogę do ew wymiany na o wiele mocniejszy procesor. AMD - niekoniecznie.
> Przypominam, że gry mają to do siebie, iż można zmniejszać detale i
> pograć się da jak najbardziej. Jeżeli ja mogę sobie pograć na trzyletnim
> laptopie, to ta konfiguracja jest kilka razy mocniejsza :)

> Święte słowa... ale jak znam życie, to coś co nie jest nam dzisiaj
> potrzebne - jutro może stać się przedmiotem pożądania :)
> [...]

Z tym że dzisiaj dźwięk czy sieciówka są zintegrowane w każdej płycie i
nikomu już nie potrzeba 5 slotów ISA i 3 PCI, żeby móc cokolwiek zrobić
na komputerze. Większość ludzi poza kartą graficzną niczego nie dokłada
i te pierdyliony slotów w drogich płytach leżą tylko odłogiem tak samo,
jak 16 gniazd USB. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil