Re: Ile można by wziąć za notebooka?

Autor: The MusK <odoaker75_at_gmail.com>
Data: Thu, 3 May 2012 12:10:22 +0200

> Wydawało mi się, że moja konfiguracja do celów które podałeś jest
> o wiele za "mocna". Do tych celów chyba potrzeba naprawdę niewiele.
> Ta mocniejsza konfiguracja ma dla mnie taki minus, że notebook jest
> ciązki, a bateria na tyle słaba, że trzeba nosić zasilacz, który i tak
> nie zawsze jest gdzie podłączyć.
> Z drugiej strony nie jest to konfiguracja, która pozwalałaby zastąpić
> takim notebookiem komputer stacjonarny.
> Zatem jest to notebook niewiadomo dla kogo.
> Dodam, że nie gram, więc nie chodzi gry.
>
> Chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami.
>
> Pozdrawiam
> [...]

Myślę że sobie odpowiedziałaś na pytanie "zostawić czy sprzedać".
Zapomniałem wspomnieć że istotnym mankamentem jest ciężar samego lapka oraz dość spore gabaryty
Å‚adowarki
co stanowi przeszkodę w transportowaniu.Zakładałem że więcej właścicielka korzysta z niego w domu
ale skoro jest inaczej
sprawa jest prosta...sprzedać kupić mały poręczny oraz lekki netbook