Re: Linux compiz grafika

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 30 Apr 2012 20:28:16 +0200

Dnia Mon, 30 Apr 2012 19:36:19 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Choć i owszem, kłopotliwe nieco było, bo musiałem doinstalować Adobe
> Reader.

Ja uzywam lekkiego PFF X-Change Viewer. Ponadto potrafi dodatkowo cuda na
kiju przy Acrobat Readerze (mozna np. do dowolnego PDA dopisac tekst lub
dorysowac obiekty typu ramki, linie etc.)

> No wiem, że jak zapisałem w RTF coś kiedyś, to się rozlazło, jak
> wczytałem ponownie do tego samego edytora. Może to nie wina RTF tylko
> edytora.
>
> Zróbmy więc mały test....
>
> Bierzemy pismo:
> http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.odt
> na moim OpenOffice 3.2 wyglÄ…da ono tak:
> http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.pdf

> Nie jest jakoĹ› specjalnie skomplikowane, prawdaĹĽ? Mam takich pism na

Nie jest, choc uzywasz fontow niestandardowych i u mnie sa inne w ich
miejscu.

> gigabajty, bo to standardowy szablon pisma. To znaczy wstawiłem jeszcze
> zdjęcie, tabelkę i numerację, żeby sprawdzić kompleksowo.
>
> Zapiszemy go jako RTF:
> http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.rtf
>
> Otwieramy ponownie w OpenOffice i co mamy:
> http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski-rtf.pdf

> No to widać implementacja w OpenOffice jest zwalona.

Tak mi sie wydaje. Z tym, ze nie mam teraz czasu na zabawy, bo sie pakuje na
wyjazd relaksacyjny (hurra!).

Tak czy owak nie jestem za wciskaniem MSO do urzedow, ale tez nie uwazam, ze
OO sie nadaje jako dobra i pewna alternatywa. Jest imho wciaz mocno
niedorobiony. Zatem sprawa jest trudna do rozstrzygniecia.
Moze uzywanie w urzedach LaTexa byloby wyjsciem ;-) Ma darmowe narzedzia na
kazda platforme, w tym Windows (http://www.latexeditor.org/), gwarantuje
ZAWSZE taki sam wyglad bez wzgledu na system i platforme. _Jedynie_
urzednikow czekaloby trudne szkolenie, ktorego nikle efekty, podejrzewam,
polozylyby caly pomysl na plecy :-|

--
pozdro
R.e.m.e.K