Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon, 30 Apr 2012 19:36:19 +0200

W dniu 30.04.2012 14:46, R.e.m.e.K pisze:
> A co Cie to boli? To problem urzednikow, nie Twoj.

A urzędnicy za czyje pieniądze to przygotowują?

> Hm, serio? Co jest niewygodne, klikanie czy pisanie?

A faktycznie, da się zapisać. Wydawało mi się, że miałem jakiś tako, co
się nie zapisywał. Ale on chyba był robiony w OłpenOfisie. Możliwe, że
jak faktycznie użyto komercyjnego softu Adobe to się da.

Choć i owszem, kłopotliwe nieco było, bo musiałem doinstalować Adobe
Reader.

> http://www.e-deklaracje.gov.pl/index.php?page=formularze_bpk_edek2

Ano te PITy są. Ale to raczej wyjątek potwierdzający regułę. Ostatnio
walczyłem z CEIDG-1.
Na szczęście za niewielką kwotę był w Drukach IPS.

> Rewelacje piszesz, KAZDY edytor (a w zasadzie procesor) tekstu je obsluje,
> nawet taki napisany wczoraj, wiec skad te lata '80?

No wiem, że jak zapisałem w RTF coś kiedyś, to się rozlazło, jak
wczytałem ponownie do tego samego edytora. Może to nie wina RTF tylko
edytora.

Zróbmy więc mały test....

Bierzemy pismo:
        http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.odt
na moim OpenOffice 3.2 wyglÄ…da ono tak:
        http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.pdf

Nie jest jakoś specjalnie skomplikowane, prawdaż? Mam takich pism na
gigabajty, bo to standardowy szablon pisma. To znaczy wstawiłem jeszcze
zdjęcie, tabelkę i numerację, żeby sprawdzić kompleksowo.

Zapiszemy go jako RTF:
        http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.rtf

Otwieramy ponownie w OpenOffice i co mamy:
        http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski-rtf.pdf

> Poza tym to format wspierajacy obrazki, tabele etc. Piszesz zatem nieprawde.

No to widać implementacja w OpenOffice jest zwalona.

--
Przemysław Adam Śmiejek