Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon, 30 Apr 2012 20:04:28 +0200

> Zróbmy więc mały test....
>
> Bierzemy pismo:
> http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.odt
> na moim OpenOffice 3.2 wyglÄ…da ono tak:
> http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.pdf
>
> Nie jest jakoś specjalnie skomplikowane, prawdaż? Mam takich pism na
> gigabajty, bo to standardowy szablon pisma. To znaczy wstawiłem jeszcze
> zdjęcie, tabelkę i numerację, żeby sprawdzić kompleksowo.
>
> Zapiszemy go jako RTF:
> http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski.rtf

> [...]

A żeby ktoś nie powiedział, że to Staaary OpenOffice, to analogiczny
test na LibreOffice 3.5.1.2 Rozjazd jest inny, ale równie ciekawy:

http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski-libre.rtf
http://dokumenty.b7.pl/smieci/2012-01-09-wniosek.o.urlop.ojcowski-libre.pdf

--
Przemysław Adam Śmiejek