Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon, 30 Apr 2012 20:34:00 +0200

W dniu 30.04.2012 20:28, R.e.m.e.K pisze:
> Ja uzywam lekkiego PFF X-Change Viewer. Ponadto potrafi dodatkowo cuda na
> kiju przy Acrobat Readerze (mozna np. do dowolnego PDA dopisac tekst lub
> dorysowac obiekty typu ramki, linie etc.)

Ale wymaga płatnego systemu :D

> Nie jest, choc uzywasz fontow niestandardowych i u mnie sa inne w ich
> miejscu.

No, uwielbiam AntykwÄ™. Jest darmo do pobrania z GUST.

> Tak mi sie wydaje.

Co jednak nadal obala twierdzenia, że RTF jest pacaneum na problem.

> Tak czy owak nie jestem za wciskaniem MSO do urzedow, ale tez nie uwazam, ze
> OO sie nadaje jako dobra i pewna alternatywa. Jest imho wciaz mocno
> niedorobiony.

Ano.

> Moze uzywanie w urzedach LaTexa byloby wyjsciem ;-)

No na pewno... A może C++? Mniej więcej tak samo pasuje do tego
zastosowania.

> Ma darmowe narzedzia na
> kazda platforme, w tym Windows (http://www.latexeditor.org/), gwarantuje
> ZAWSZE taki sam wyglad bez wzgledu na system i platforme. _Jedynie_
> urzednikow czekaloby trudne szkolenie, ktorego nikle efekty, podejrzewam,
> polozylyby caly pomysl na plecy :-|

LaTeX to system składu (DTP) publikacji naukowych. Nijak się nie nadaje
do czegokolwiek w urzędach, a już do udostępniania formularzy do
komputerowego wypełniania najmniej.

--
Przemysław Adam Śmiejek