Re: coś małej mocy

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon, 16 Apr 2012 09:50:37 +0200

W dniu 2012-04-16 08:45, PP pisze:

> Nie przeoczyłem linku, podałem go piętro wyżej
> http://www.raspberrypi.org/faqs , zareagowałem tylko na zakwalifikowanie
> tego komputera do grupy dla majsterkowiczów.
> Mamy Ethernet, system na karcie SD, USB i HDMI, można pobuszować po
> interenecie, popisać, pooglądać filmy i zrobić serwer plików, mamy
> komplecik, no może jeszcze musimy kupić zasilacz do komórki i starczy.
Chyba nadal sprzęt przeoczasz. Tam jest tylko ethernet 10/100, i zwykłe
jedno USB (ewentualnie 2, ale przez huba na płycie, więc wydajność taka
sama). Jak chcesz ten serwer plików na tym stawiać? serwować kilka
plików z karty SD, z prędkością maks ~8MB/s ? Czy może podłączać macierz
dysków z hubem USB ;) i wydajnością jeszcze mniejszą?

R-Pi nadaje się na serwer plików tak samo dobrze, jak lodówka na sejf.
Można dołożyć kłódkę, i będzie, ale czy o takie coś chodzi pytającemu to
nie wiem...