Re: coś małej mocy

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Mon, 16 Apr 2012 10:55:45 +0200

Dnia 2012-04-16 09:50, Użytkownik BartekK napisał:

> Chyba nadal sprzęt przeoczasz. Tam jest tylko ethernet 10/100, i zwykłe
> jedno USB (ewentualnie 2, ale przez huba na płycie, więc wydajność taka
> sama). Jak chcesz ten serwer plików na tym stawiać? serwować kilka
> plików z karty SD, z prędkością maks ~8MB/s ? Czy może podłączać macierz
> dysków z hubem USB ;) i wydajnością jeszcze mniejszą?
>
> R-Pi nadaje się na serwer plików tak samo dobrze, jak lodówka na sejf.
> Można dołożyć kłódkę, i będzie, ale czy o takie coś chodzi pytającemu to
> nie wiem...

Ewidentnie nie doczytał co to jest.
A to nie jest kompletny kompletny komputer (np. obudowy do niego
zdaje się jeszcze nie proponują) więc zaklasyfikowałem go dla
majsterkowiczów i dysponuje ograniczoną mocą więc pozwoli się
wykazać zdolnym programistom potrafiącym optymalizować programy
a nie tylko proponować zakup szybszego procesora, stąd
klasyfikacja dla programistów.

Pozdrawiam