Re: coś małej mocy

Autor: PP <pp_at_wp.pl>
Data: Mon, 16 Apr 2012 08:45:20 +0200

> Chyba w podanym linku sprzęt przeoczyłeś. :-)

Nie przeoczyłem linku, podałem go piętro wyżej
http://www.raspberrypi.org/faqs , zareagowałem tylko na zakwalifikowanie
tego komputera do grupy dla majsterkowiczów.
Mamy Ethernet, system na karcie SD, USB i HDMI, można pobuszować po
interenecie, popisać, pooglądać filmy i zrobić serwer plików, mamy
komplecik, no może jeszcze musimy kupić zasilacz do komórki i starczy.
Piotr