witam i pytam

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Sun, 8 Apr 2012 08:30:57 -0700 (PDT)

Witam Serdecznie.
Mam zagwozdkę: program "zalecany: przez "producenta" dysku czyli do
dysku SAMSUNG soft: SeaTools for Windows we wszystkich testach (z
wyjątkiem jednego - gdzie kasuje dane z dysku :)
NIE wykrywa żadnych błędów/problemów z moim dysiem (który ma jeszcze
50 dni gwarancji), natomiast HD Tune Pro v5.0 krzyczy o 216
CALIBRATION RETRY COUNT (fotki mogę wrzucić)
Co robić.....?

Dziękuję bardzo za wskazówki. Pozdrawiam.

Ps. dojechały do mnie "nowe" dysie Seagate Constellation i oczywiście
mam znów problem, jakżeby inaczej - radzę sobie z nim "ręcznie", ale
może jest jakaś recepta na to:
mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,
ale może czegoś nie wiem.

Ps2. irytujące jest dla mnie od dawna, jak Total Commander podczas
przenoszenia danych, podczas napotkania pliku/plików z atrybutem
ukryty/systemowy wyświetla monit czy go usunąć - czyli przenieść do
nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.
Co wy na to? Jak sobie radzicie....?