Re: witam i pytam

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 14 Apr 2012 10:42:53 +0200

"Jan" napisał:

> mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
> wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,

Mam nadzieję, że dane już przekopiowane, więc nie będzie cię korciło
wypróbowanie następującej metody: z poziomu jakiegoś Partition Magica
sklonować stary dysk na nowy (Clone disk), następnie na nowym połączyć owe
partycje w jedną całość (Merge partitions) i ewentualnie rozszerzyć powstałą
partycję na cały dysk (Resize partition).
Oczywiście nie może to być Partition Magic, choćby z uwagi na 4-kilobajtowe
sektory na dysku docelowym, ale może któryś nowy SeaTools z silnikiem
Acronisa by sobie z tym poradził?

JoteR