Re: witam i pytam

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Mon, 9 Apr 2012 14:14:58 +0200

Użytkownik "Jan" <kwlsk5_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> NIE wykrywa żadnych błędów/problemów z moim dysiem (który ma jeszcze
> 50 dni gwarancji), natomiast HD Tune Pro v5.0 krzyczy o 216
> CALIBRATION RETRY COUNT (fotki mogę wrzucić)
> Co robić.....?
.
Ale tylko zglasza to w raporcie ze SMARTAa, czy na starcie wyświetla jakiś
ostrzegawczy komunikat?

> mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
> wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,
> ale może czegoś nie wiem.

Podświetlasz w TC wszystkie katalogi i pliki w jednej partycji, dajesz
kopiuj, jak otworzy się okienko kopiowania to przyciskasz "w tle".
Przechodzisz na drugą partycję i robisz to samo. A potem trzecią. W ten
sposób cała zawartość trzech partycji (kopiowanych równocześnie) znajdzie
się na drugim dysku.

> Ps2. irytujące jest dla mnie od dawna, jak Total Commander podczas
> przenoszenia danych, podczas napotkania pliku/plików z atrybutem
> ukryty/systemowy wyświetla monit czy go usunąć - czyli przenieść do
> nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
> przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.

Jeśli to w kontekście akapitu wyżej, to zamiast "przenieś" daj "kopiuj", a
potem zamiast usuwania danych ze źródła zrób "Szybkie formatowanie" tych
partycji. Szybkie formatowanie trwa znacznie krócej niż kasowanie wszystkich
plików z danej partycji i oczywiście jak juz się zacznie to nie zadaje
żadnych pytań.