Re: co znowu z dyskami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 19:13:16 MET

"WiesłaW" napisał:

> A ja głupi myślałem

Odważna teza, aczkolwiek bez większego pokrycia.

> chcesz porównywać dyski? Przecież wątek jest właśnie o

... właśnie o dyskach.

> Wybrałem bardzo popularne, przypadkowe elementy zestawu.

No właśnie - zupełnie przypadkowo mające potwierdzać twoją kłamliwą tezę.

> Jakim prawem zarzucasz mi kłamstwo?

Bo nie chce mi się używać eufemizmów. Naprawiłeś już myszkę, czy nadal
skrolujesz po jednej linii?

> Ktoś Ci płaci za tę durną agitację, czy już doszczętnie stetryczałeś?

Doskonale się bawię, patrząc jak tutejsi handlarze toczą bezsilnie pianę, że
ktoś ośmiela się kupować w tak znienawidzonym przez nich sklepie. Ośmieszają
się przy okazji, wykonując umysłowe łamańce mające wykazać, że dyski w
Komputroniku są dużo droższe, poprzez porównywanie cen... procesorów (!).
Albo tak głupi, albo z (za przeproszeniem) Allegro. Co zresztą często idzie
w parze.

JoteR