Re: co znowu z dyskami

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 18:26:57 MET

Dnia 11-02-2012 o 02:27 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

> No wklepałem. Żeby nie zjeżdzać z tematu, wybrałem po kolei: Podzespoły
> komputerowe -> Dyski -> Dyski twarde -> ptaszki przy 3,5", 1 TB oraz
> wewnętrzny -> Pokaż.
> Pierwszy na liście objawił się WD10EARX.
> I co widziem, prosze wycieczki? Komputronik: 19 pozycja na 59 sklepów.
> 60 zł droższy od najtańszego, blisko 2 stówy tańszy od najdroższego.
> Następny na liście ST31000524AS? 15 pozycja na 64 sklepy.
> Chciałeś coś udowodnić, ale ci nie wyszło.

A ja głupi myślałem, że Ty tak z niewiedzy, a Ty naprawdę "świrujesz
pawiana"... Teraz chcesz porównywać dyski? Przecież wątek jest właśnie o
tym, że ceny dysków są bardzo niestabilne.
Już w tej chwili patrzę i ten WD10EARX jest droższy - 439 - Ceneo, a w
samym Komputroniku 459zł. Różnica Seagate jest jeszcze większa (439-469zł)
Żeby było śmieszniej, jest wyraźnie napisane, że to cena internetowa.
Ale Tobie to na pewno bezpośrednio w sklepie sprzedadzą taniej, bo mnie
nie chcieli.

> Poszukaj na Ceneo myszki ze sprawnym kółkiem.
> I nie marnuj już mojego czasu na sprawdzanie kolejnych kłamliwych
> teoryjek

Wybrałem bardzo popularne, przypadkowe elementy zestawu. Podałem linki.
Jakim prawem zarzucasz mi kłamstwo?
Gdybym złożył zestaw w Komputroniku i w "normalnym" sklepie różnica
wyniosłaby ok 20%. Nie będę sprawdzał dokładnie bo mnie obraziłeś i mam
głęboko, czy w to wierzysz.
Przy kwocie 2k, to ja sobie pewnie mogę za tę różnicę sprowadzić z Tajwanu
i jeszcze mi zostanie, albo kupić o wiele lepszy sprzęt.
Ktoś Ci płaci za tę durną agitację, czy już doszczętnie stetryczałeś?

--
WiesłaW
Opera Mail