Re: co znowu z dyskami

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Feb 2012 - 02:10:17 MET

Dnia Sat, 11 Feb 2012 19:13:16 +0100, JoteR napisał(a):

(ciach…)
> Doskonale się bawię, patrząc jak tutejsi handlarze toczą bezsilnie pianę, że
> ktoś ośmiela się kupować w tak znienawidzonym przez nich sklepie. Ośmieszają
> się przy okazji, wykonując umysłowe łamańce mające wykazać, że dyski w
> Komputroniku są dużo droższe, poprzez porównywanie cen... procesorów (!).
> Albo tak głupi, albo z (za przeproszeniem) Allegro. Co zresztą często idzie
> w parze.

JoteR - tak z całym szacunkiem - ale pod względem Allegro, to Ty już
przeginasz pałę (mogę Ci - o ile jeszcze nie pisałem - sprecyzować, jakiego
sprzedawcę na Allegro znalazłem, jak wyglądał mój zakup poleasingowego
laptopa, jak mi szczęka opadła na poziom obsługi klienta. Na to, jak wysoko
ten sklep poprzeczkę postawił). Z Komputronikiem również przeginasz. To
sklep, jak każdy inny. Trafiają się rzeczy tańsze, trafiają droższe.

Skoro wątek o dyskach - wziąłem jeden z pierwszych dostępnych w ProLine
napędów 2TB, który wpadł mi w oczy. W pozostałych dwóch sklepach szukałem po
oznaczeniu modelu. Założenie ćwiczenia: sprawdzę napęd, który w tej chwili,
od ręki, dostępny jest we wszystkich tych trzech sklepach. Długo się nie
zastanawiałem, nie kombinowałem, nie wybierałem - przewinięcie cennika, o
np. ten, sprawdzamy:
- http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-ProLine.png
- http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-Morele.png
- http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-Komputronik.png

Porównaj ceny. Potem czep się mnie, że tendencyjnie wybrałem. Chce Ci się,
to sprawdzaj ceny innych dysków. Tylko dwa warunki:
- dyski są dostępne we wszystkich sklepach, których ceny chcesz przytoczyć
- wystawiasz screen-shota strony danego sklepu

Uprzedzając pytania. W ProLine kupowałem parę klamotów, jak również kilka
serwisowałem. Obsługa mi się podobała. W morele.net na razie jedynie kupiłem
kilka rzeczy - serwisować nie było potrzeby. Mają wobec tego u mnie niższy
kredyt zaufania, niż ProLine. Komputronik swoją obsługą serwisową
doprowadził mnie kilkukrotnie do ciężkiego wścieku.

Ceny porównaj sobie sam. Jestem pewien, że znajdziesz kilka / kilkanaście /
kilkadziesiąt podzespołów, które w Komputroniku są tańsze, niż u części
konkurencji. Już na pewno te, które akurat są objęte ofertą promocyjną.

[ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never    ]
[ getting it.                                                  (Max Payne) ]