Re: Podłączenie dysku SATA ?

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 18:51:42 MET

On 2012-02-11 17:41, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Rafal Lukawski" jh51sq$ghu$1@usenet.news.interia.pl

> Może i wygodniejsze, jednak dyski z SATA są, z USB3 trzeba dopiero
> kupić. Czy ja wiem, czy to wygoda? I na dodatek po USB3 jest wolniej.

Jezeli masz USB3 (a tak wiekszosc powie za 2-3 lata), to to jest
wygodniejsze dla dyskow *zewnetrznych*. Wewnetrzne tez podlaczysz przez
obudowe za pare zl, co najwazniejsze, skoncza sie niekonczace sie
dyskusje o tym, ze dysk na USB2.0 nie zawsze startuje..

Gniazdo i wtyczka od strony urzadzenia sa zbyt delikatnie, takze w
kontekscie grubosci kabla (sztywny) po kilku miesiacach uzytkowania
pojawiaja sie problemy z polaczeniem. wystarczy poruszyc urzadzenie i
'wypadnie' z systemu.