Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 11:04:50 MET

On 26/01/2012 20:22, rs wrote:

> to nie byl rozkaz, tylko sugestia.
> aaa, to ty, jestes ten, co mu sie PZPRowska mantra wlaczyla i juz
> matki nim dzieci strasza. musieli ci niezle umysl sprac, ze taka
> traume masz. ale to sie da leczyc. wazne zebys chcial.<rs>

Nie rozmawiaj z nim. Eneuel ma styl wypowiedzi równie zawiły, co
nazwisko, do tego jest zdaje się bezrobotnym, bo inaczej nie wyobrażam
sobie skąd bierze czas na pisanie przydługich przemyśleń na temat życia,
wszechświata i ludzkiej natury w odpowiedzi na pytanie o zasilacz.

Żeby nie było, że nie ostrzegałem.

--
Pozdrawiam,
Kamil