Re: Jaki router

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 11:17:44 MET

Dnia 2012-01-27, o godz. 10:07:25
gawfron <gawfron@spamik.pl> napisał(a):

> Wiesza się co jakiś czas. Czasem raz w tygodniu, czasem raz w
> miesiącu.

Raczej wada egzemplarza. Mam w sumie ~10 sztuk w różnych miejscach i na
różnych łączach (kablówka, Neo, DSL od IPartners) i miałem problem z
jedną sztuką. Zawieszał się tak że tracił losowo połączenie z WAN. Po
opisie problemu dostawca wymienił na inny egzemplarz w ramach gwarancji
i problemy się skończyły.

Zdrówko