Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 13:16:01 MET

"kamil" jftss2$fbs$1@inews.gazeta.pl

> Nie rozmawiaj z nim. Eneuel ma styl wypowiedzi równie zawiły, co

Zawiłe jest ,,myślenie'' Twoje i <rs>.

> nazwisko,

O tak -- moje nazwisko jest zawiłe. :) Zawiłe, jak zawiłą jest sama cisza. :)

Jeśli porównanie zawiłości mego myślenia do zawiłości mego nazwiska
można uznać za trafione, to raczej takie porównanie jest dla mnie
korzystne. Cisza jest efektem braku hałasu -- spokoju. Czy brak
czegoś może być zawiły?

Trzeba odznaczać się wysokim ;) współczynnikiem inteligencji (ulokowanym
gdzieś na poziomie zera?) aby pustka czy cisza była już zbyt zawiła. :)

> do tego jest zdaje się bezrobotnym, bo inaczej nie wyobrażam

Do tego tacy jak Ty chorują na coś w rodzaju choroby dwubiegunowej. :)
Co jakiś czas wyśmiewają moje bezrobocie, a co jakiś czas proszą o to,
abym ich zatrudnił. [a gdy im odmawiam, psioczą jakoś tak: ,,pójdziesz
do piekła'', co mnie nie wzrusza, bo mam coraz zdrowsze nogi]

> sobie skąd bierze czas na pisanie przydługich przemyśleń na temat życia,

To pytanie (skąd biorę czas) zadawano (i sobie, i mnie, i innym osobom)
często. Także wtedy, gdy pracy miałem więcej niż kilku Polaków naraz
a pisałem co najmniej kilkadziesiąt razy więcej niż piszę teraz. :)

Na klasówkach z języka polskiego inni pisali z trudem kilka stron
(za 3 strony i mniej -- groził tak zwany flek, więc każdy ciągnął
jak mógł do góry? ciągnął rozpaczliwie jak Protasiuk przed Natalią
Brzozą) a mnie nie starczały zeszyty szesnastokartkowe. :) (16 kartek
to 32 strony)

I już wtedy podejrzewano mnie o to, że mam jakieś wehikuły czasu. :)

> wszechświata i ludzkiej natury w odpowiedzi na pytanie o zasilacz.

Ja nie mam problemów ze swymi zasilaczami. Jedyny uszkodzony zasilacz,
jak mam, to zasilacz odtwarzacza DVD firmy Manta, wyrzuconego przez
moją sąsiadkę na śmietnik. :) Zasilacz próbowałem zreperować, ale
bez dobrego skutku. :) Cała masę sprawnych zasilaczy wywaliłem do
śmietnika. :)

> Żeby nie było, że nie ostrzegałem.

-=-

Ostrzegłeś, że jestem po prostu pracowity. :)

Ja też dziwię się ludziom, bo mają czas na papierosy, na alkohol,
na narkotyki i na pestycydy zwane czasami ;) psychotropami. :)

Ja akurat nie mam na to wszystko czasu. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'