Re: podlaczanie monitora kablem HDMI>DVI

Autor: mvoicem <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 10:57:27 MET

(27.01.2012 10:18), Tom01 wrote:

> Na pewno będzie działać. DVI i HDMI, jeśli chodzi o video, jest tym
> samym sygnałem. Inny jest tylko kształt wtyczki. Przejściówki kosztują
> grosze. Ew można zaopatrzeć się w gotowy kabel HDMI-DVI.

Napisałem raczej, bo monitora nie znam, a monitory mają swoje przypadłości.

Np, jakbym zapytał czy będzie działać hdmi->hdmi na LG M237WDP, to
intuicyjnie odpowiedź brzmi "na pewno będzie działać". A się okazuje że
nie - złącze hdmi w tymże monitorze nie służy do podłączania komputera.
Obraz jest nieco rozmyty i domyślnie ustawiony tak że obcina górę i dół.

p. m.