Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Fri 30 Dec 2011 - 11:27:41 MET

Dnia 28.12.2011 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisa³/a:
> U¿ytkownik "Einstein" napisa³ w wiadomo¶ci grup
>
> Ty nawet o mp3 nie wspominaj. Ile nerwów mnie kosztowa³o, aby winamp odtwarza³
> bez problemu mp3 (486 100 MHz i przycina³o). Po wy³±czeniu prawie wszystkich
> funkcji w programie da³o siê dopiero s³uchaæ (u¿ycie procesora by³o prawie
> 100%).

> Ja nie mia³em takich problemów. Modem w domu mia³em 11 lat temu. Nie mog³em siê
> doczekaæ tej 17-18, aby impulsy rzadziej by³y naliczane (ZTCP 35 gr / impuls).
> Pó¼niej sta³e ³±cze 64 Kbps. Ehhh.... Teraz muszê mêczyæ siê na 20 Mbps, bo
> [...]

Ja mia³em farta :) u mnie by³ provider z centrexem i w 1999 w grudniu zosta³em
podpiêty na "sta³kê" 33.600 :) za 200z³/mc brutto! :) Ale zrobienie tego modemem
nie by³o problemem wiêc zdecydowa³em siê na ten ruch - inwestycja siê op³aca³a w
wiedzê szczególnie, bo szybko dziêki temu nabra³em umiejêtno¶ci o sieci. I dotar³o
do mnie ¿e komputer+inet to dopiero jest komputer :)
Szybko pojawi³ siê u mnie wtedy linux (debian hamm) i w domu lan (oczywi¶cie
10base2 - bo koszt huba to by³ maj±tek, a switchy to chyba jeszcze nie by³o, albo
ju¿ by³y ale mog³em o nich poczytaæ w Chipie, bo to by³ hw w cenach korpo ;).

--
"A có¿ to za sens kupowaæ samochód, ¿eby je¼dziæ po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest