Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Vituniu <vituniu_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 22:02:37 MET

> Miałem Blizzarda IV a 040 i 060 mam do dzisiaj.

Coz... A mnie sie ostalo jeno Apollo 630. :)

> I porównywać ich możliwości z PC będzie ciężko bo tam
> na WinAmpie grało z domyślnymi ustawieniami a w Amidze
> przy pomocy MPEGA odpalanego spod DOpusa miałeś kontrolę
> nad każdym parametrem.

Ano. Ciekawostka: chyba jedyny odtwarzacz mp3 jaki
powstal na Maca 68k to klon mpega.library wlasnie.

> I aby pod 060/50MHz odegrać plik bezstratnie trzeba było
> używać specjalnego dopalacza o nazwie Cyber56kHz.

Eee... Nie wiem co rozumiesz przez "bezstratnie" w kontekscie
8-mio bitowej Pauli. Chyba, zes Krezus i zalapales sie na Delfine
jakas ;)

BTW - ow Cyber56 nie wymagal przypadkiem karty graficznej?

> Pomijam karty z PPC bo niejeden ze wspominających by się
> zdziwił kartą z procesorem i kooprocesorem za trzy tysiące
> już po denominacji.  :-)

Ano... ale i tak mi teskno czasem ;)

pozdrawiam,
Vituniu

PS:
Dostaniemy kickban za OT, czy odpuszcza nam ze wzgledu na rodzinny
charakter swiat? ;)