Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 22:38:30 MET

Dnia 2011-12-28 22:02, Użytkownik Vituniu napisał:

> Eee... Nie wiem co rozumiesz przez "bezstratnie" w kontekscie
> 8-mio bitowej Pauli. Chyba, zes Krezus i zalapales sie na Delfine
> jakas ;)

Bezstratnie czyli bez sztucznego zaniżania możliwych parametrów
jak zmniejszanie częstotliwości czy wyłączanie stereo.

> BTW - ow Cyber56 nie wymagal przypadkiem karty graficznej?

Nie, wymaga tylko pracującego w tle sterownika do monitora VGA.

> Ano... ale i tak mi teskno czasem ;)

Jest ciekawa oferta na fajny komplecik, kręcony BlizardPPC,
060/66MHz, PPC/330MHz z kontrolerem SCSI plus 128MB RAM
(na życzenie 256MB) i do tego dedykowana karta graficzna
czyli BVision, cena to ponad 4 tyś.

> PS:
> Dostaniemy kickban za OT, czy odpuszcza nam ze wzgledu na rodzinny
> charakter swiat? ;)

Brak moderatora czyli nie wywalą, co najwyżej będą pyskować.
Ale nic to na pudełku mojego pierwszego w życiu ośmiobitowca
pisało Personal Computer. :-)

Pozdrawiam