Re: Jaki skaner do ... ?

Autor: Zofia <abc_at_def.com>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 19:36:47 MET

> Nie-canona nie użyjesz z tym sterownikiem i kropka.
Wiem o tym. Nie o to mi chodziło. O ile Ciebie dobrze zrozumiałam,
to największa korzyść ze sterownika Canona polega na tym, że ustawienia
robi się dla jednaj kartki, a wykorzystywać można dla wielu następnych.
Chodziło mi o to czy na innym skanerze, nie posiadającym tej
funkcjonalności,
można po wykonaniu wielu prób zapisać najlepsze ustawienia dla danej kartki
i wykorzystywać je potem przy skanowaniu innych kartek. Wydaje mi się,
że jest to możliwe, ale może się mylę.

Pozdrawiam
Zofia