Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 19:25:06 MET

Dnia 2011-12-28 16:14, Użytkownik Vituniu napisał:
> Autokorekta:

> A zeszty... 68030 oczywiscie :)

Miałem Blizzarda IV a 040 i 060 mam do dzisiaj.
I porównywać ich możliwości z PC będzie ciężko bo tam
na WinAmpie grało z domyślnymi ustawieniami a w Amidze
przy pomocy MPEGA odpalanego spod DOpusa miałeś kontrolę
nad każdym parametrem.
I aby pod 060/50MHz odegrać plik bezstratnie trzeba było
używać specjalnego dopalacza o nazwie Cyber56kHz.
Pomijam karty z PPC bo niejeden ze wspominających by się
zdziwił kartą z procesorem i kooprocesorem za trzy tysiące
już po denominacji. :-)

Pozdrawiam