Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Einstein <einstein09_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 14:24:36 MET

W dniu 2011-12-28 11:38, Kamil 'Model' pisze:

> Heh... Pamiętam jak swojego 486SX 25MHz podkręciłem na 40MHz. Różnica
> była mocno odczuwalna. Do tego rozbudowa ramu na simach do 16MB. To były
> czasy. Pierwszy dysk 170MB. Kto pamięta kompresję dysku pod dosem?? Ja
> się w to bawiłem ale nie pamiętam jak to się nazywało. Później wymiana
> dysku na 850MB. Ile wtedy było miejsca na dysku :) A dzisiaj 500GB w
> laptopie zrobiło się za małe i trzeba jakieś dyski zewnętrze podpinać :(

Witajcie
Mp3 za dawnych czasów przenosiłem pakując pliki i dzieląc je na 1,44MB,
potem zapis na FDD. Na poczciwym AMD K-5 100, S3 TRIO 1MB + 4x8 MB SIMM
kompresja 2 płyt zgranych do *.wav na 128kbps trwała dokładnie 8 godzin.
Rarytasem był dostęp do Internetu na modemie. Po 22 ciężko było się
połączyć. Mój pierwszy zestaw to to co w opisie lecz na początku było 8
MB Ramu, HDD 1GB, bez karty muzycznej, bez CD-ROM z monitorem DAEWOO 15'
całość zamknęła się w kwocie 3 000. Na pokładzie win 95 + win 3.11.

Pozdrawiam