Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 11:38:31 MET

W dniu 2011-12-27 16:37, qwerty pisze:
> Użytkownik "Maru" napisał w wiadomości grup
>
> Podczas podkręcania dodatkowe 15 Mhz to była 1 sekunda mniej na starcie
> systemu. Żeby podbić napięcie trzeba było robić ścieżki, a teraz bios
> sam podkręca. Eh stare dobre czasy...

Heh... Pamiętam jak swojego 486SX 25MHz podkręciłem na 40MHz. Różnica
była mocno odczuwalna. Do tego rozbudowa ramu na simach do 16MB. To były
czasy. Pierwszy dysk 170MB. Kto pamięta kompresję dysku pod dosem?? Ja
się w to bawiłem ale nie pamiętam jak to się nazywało. Później wymiana
dysku na 850MB. Ile wtedy było miejsca na dysku :) A dzisiaj 500GB w
laptopie zrobiło się za małe i trzeba jakieś dyski zewnętrze podpinać :(