Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 14:01:36 MET

Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup
> Heh... Pamiętam jak swojego 486SX 25MHz podkręciłem na 40MHz. Różnica była
> mocno odczuwalna. Do tego rozbudowa ramu na simach do 16MB. To były czasy.

Ja pierwsze OC zacząłem z celeronem 600 MHz. Wskakiwał na 675 MHz bez
podnoszenia napięcia. Potem 2-3 stycznia spróbowałem na 900 MHz i nie wstał.
Potem wyczytałem jak zwiększyć napięcie za pomocą lutowania. :)

> Pierwszy dysk 170MB. Kto pamięta kompresję dysku pod dosem?? Ja się w to
> bawiłem ale nie pamiętam jak to się nazywało.

Pod dos nie pamiętam, ale w win95 był "drive space" czy jakoś tak. Mój pierwszy
hdd miał ~ 470 MB. Nawet było widać jak defregmentator przenosi pliki. :)