Re: Jak laptop/bateria "rozpoznaje" zasilacz?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 15:03:43 MET

> Czyli jak rozumiem ten pin niesie ze sobą jakieś dodatkowe informacje.
> Czy to ma jakiś sens poza tym, że większość tanich zamienników się nie
> nadaje do użycia?

Właśnie taki jest w tym sens żeby części zamienne kupować u producenta,
tylko jak poszukać w sieci to często używany oryginał można kupić taniej
od nowego zamiennika, jak do swojego Della kupiłem używany oryginał
choćby z tego względu, że wolał bym wychodząc zostawić w domu włączone
żelazko nic chiński zamiennik.