Re: Jak laptop/bateria "rozpoznaje" zasilacz?

Autor: Rafal Jankowski <jankowsr_at_oceanic.wsisiz.edu.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 12:04:10 MET

On Fri, 23 Dec 2011, Marcin Stankiewicz wrote:

> Zobacz jak wygląda końcówka od zasilacza tego Della, i jak znajdziesz
> pin w środku to już masz tajemnicę rozwiązaną.

Della nie mam pod ręką, ale rzeczywiście w HP też jest pin, czyli trzeci
kabelek - dzięki! Czasami łatwiej szukać rozwiązania u źródła niż w
googlach ;-)
Czyli jak rozumiem ten pin niesie ze sobą jakieś dodatkowe informacje. Czy
to ma jakiś sens poza tym, że większość tanich zamienników się nie nadaje
do użycia?