Re: Zgrywanie filmu z VHS przez kartę TV - brak dźwięku

Autor: Brodi <madmax81_blebleble__at_interia.pl>
Data: Fri 23 Dec 2011 - 06:24:37 MET

On Thu, 22 Dec 2011 18:52:21 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

> Poszedłem za Twoją radą. Zainstalowałem Virtual VCR.
> Ogólnie zadziałało, ale:
>
> - Tak niestabilnego programu nie widziałem jeszcze. Uruchamia się
> zgrywanie za 10-20 razem. 9 na 10 zawiesza siÄ™.

u mnie wprost przeciwnie, po wielu próbach z różnym softem oraz
komercyjnym shitem od ulead czy adobe to jedyny program który działa,
to zazwyczaj wina sterownika czy codecka

> - Nie ma kodeka MPG2 i okazało się, że na liście w ogóle nie mam takiego
> kodeka (mimo, że mam jakieś paczki kodeków poinstalowane)
to zainstaluj jakiś darmowy z free-codecs.com albo doom9, ja zgrywałem do
xvid z bitrate 4500

> -Zgrywam teraz do MJPG (i tak będę to jeszcze montował), ale czasem
> dźwięk się sypie i nagrywa z przerwami (ok 5 Hz)
zaznacz oba ptaszki w avsync przy resample audio i adjust stream offset

> Skoro jednak jest dźwięk - dowodzi to, że sterownik mojej karty TV nie
> umie zbyt dobrze pracować z systemem 64 bit. Kolejny minus tego systemu.
  testowaÅ‚em na xp 32 xp 64 7 32 i 7 64, wszystko ok, radze
poeksperymentowa ze sterownikami,