Re: Zgrywanie filmu z VHS przez kartę TV - brak dźwięku

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Thu 22 Dec 2011 - 18:52:21 MET

W dniu 2011-12-22 03:37, Brodi pisze:
> vdub wali bsody przy zgrywaniu, polecam virtualvcr, działa na wszystkich
> windowsach, wg mnie zgrywa najładniej,
> co do dzwięku to jest sporo opcji - zły sterownik, złe ustawienia,
> windowsowy foch,
> czasami trzeba w menadżerze urządzeń wyłączyć urządzenie nagrywania od
> karty tv żeby widział tylko kartę dzwiękową

Poszedłem za Twoją radą. Zainstalowałem Virtual VCR.
Ogólnie zadziałało, ale:

- Tak niestabilnego programu nie widziałem jeszcze. Uruchamia się
zgrywanie za 10-20 razem. 9 na 10 zawiesza siÄ™.

- Nie ma kodeka MPG2 i okazało się, że na liście w ogóle nie mam takiego
kodeka (mimo, że mam jakieś paczki kodeków poinstalowane)

-Zgrywam teraz do MJPG (i tak będę to jeszcze montował), ale czasem
dźwięk się sypie i nagrywa z przerwami (ok 5 Hz)

Skoro jednak jest dźwięk - dowodzi to, że sterownik mojej karty TV nie
umie zbyt dobrze pracować z systemem 64 bit. Kolejny minus tego systemu.