Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 14:19:03 MET

Dnia Sun, 18 Dec 2011 13:52:39 +0100, qwerty napisał(a):

> Nie słyszałem o tym. Może od silnego wiatru? Na to nie ma lekarstwa jak drzewo
> spadnie na linię (można, ale ekoterroryści się nie zgadzają).

Brak pradu to brak pradu. Powod nieistotny.

> Wiesz co to jest sadź na linii przesyłowej? Na kablu może być nawet warstwa 20
> cm lodu. Linie są projektowane, aby nie wytrzymywały takiego ciężaru (zdarza się
> to średnio raz na 40-50 lat). Najgorsze warunki dla linii są gdy temperatura
> wynosi -5 - -4*C.

Tak, wiem co to jest szadź. Tylko jakie to ma znaczenie dla mnie? Jw., brak
pradu to brak pradu. Zdarzy mi sie w 2011, 2012, a potem w 2112 i srednia
wyjdzie mi raz na 50 lat mimo, ze do 2112 raczej nie dociagne.

> A powodem ich jest...?

A skad mam wiedziec i po co mi ta wiedza...?

--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał