Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 14:49:53 MET

Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
> Brak pradu to brak pradu. Powod nieistotny.

Jak długo nie ma prądu to możesz żądać odszkodowanie. Chyba, że w tym czasie
jest zaplanowana konserwacja (wtedy są odpowiednie informacje w gazecie) i na
stronie internetowej.

> A skad mam wiedziec i po co mi ta wiedza...?

W tym roku w mieście miałem może z 2-3 zaniki napięcia przez ułamek sekundy
(światło przygasło, komputer się nie wyłączył). Na wiosce poza konserwacją też
nie miałem długich przerw z zasilaniu (tylko działanie SPZ). Dodatkowo jest
zasilanie 2 stronne (jak jeden trafo wypadnie z systemu to jego rolę przejmuje
drugi).