Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 27 Dec 2011 - 14:44:59 MET

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ic0vauax7yqk$.kyu2booel6m$.dlg@40tude.net...
> Tak, wiem co to jest szadź. Tylko jakie to ma znaczenie dla mnie? Jw.,
> brak
> pradu to brak pradu. Zdarzy mi sie w 2011, 2012, a potem w 2112 i srednia
> wyjdzie mi raz na 50 lat mimo, ze do 2112 raczej nie dociagne.

> A skad mam wiedziec

Od odpowiednich energetycznych słuzb

Aby dać im znać, że jeżeli będą wyłączać prąd
bez poinformowania to będziesz chciał od nich zadośćuczynienie
za stratę przychodów przez "trzygodzinne niemanie prądu"

Gdybym miał co trzy miesiące wyłączenie na trzy godziny
na pewno tak bym zrobił.
Nie my jesteśmy dala nich, lecz oni (w sensie elektrycy)
 są dla nas.
Chyba, że podpisałeś umowę, w której "nie odpowiadają za częste
bezpodstawne i długotrwałe przerwy w dopływie energii elektrycznej"

Artur(m)