Re: UPS na 2-3 godziny pracy

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 13:52:39 MET

dyskusyjnych:zpshy3vd9z9n.om0uvmq2mqd3.dlg@40tude.net...
> To 10 km na polnoc od Krakowa, kilka dni temu, 6 godzin przerwy.

Nie słyszałem o tym. Może od silnego wiatru? Na to nie ma lekarstwa jak drzewo
spadnie na linię (można, ale ekoterroryści się nie zgadzają).

> To Zeszlej zimy pogoda pokonala infrastrukture, przerwy byly po 1-2 dni.

Wiesz co to jest sadź na linii przesyłowej? Na kablu może być nawet warstwa 20
cm lodu. Linie są projektowane, aby nie wytrzymywały takiego ciężaru (zdarza się
to średnio raz na 40-50 lat). Najgorsze warunki dla linii są gdy temperatura
wynosi -5 - -4*C.

> To Przerwy krotsze, po 2-3 godziny, zdarzaja sie czesciej.

A powodem ich jest...?