Re: jaki laptop z wbudowanym modemem hspa

Autor: G Nowak <gnowak84.wynij_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 09:39:49 MET

> dodam, że z tego co przeglądałem to spodobał mi się ASUS 1215B - ale nie
> ma wbudowanego modemu, parametrami (i wielkością matrycy bo 13,3" wydaje
> mi się

Nie wiem, na czym polega Twoja praca z dokumentami i co to za dokumenty ale
do moich dokumentow rzeczony wynalazek sie nie nadaje. Oczywiscie uzywam go
jak musze, ale w domu ma sie nijak do matowego monitora ips i prawdziej
karty grafizcnej. Moze potrzebujesz normalnego komputera zamiast
kalkulatorka rownie niewygodnego i powolnego jak juz posiadany? Dokumenty
mozna synchronizowac w domu przez wifi albo udostepniac z netbooka i
pracowac z nim na normalnym komputerze.

--
Pozdr