Re: kontroler USB 3.0 PCI / Win2k

Autor: Rafal <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 09:43:56 MET

Vituniu wrote:

> Mniej-wiecej.
>
> Przy okazji - taka Barracuda 7200.11 1.5 TB
> osiaga w odczycie/zapisie sekwencyjnym jakies
> 130 MB/s, czyli owe ~1Gb/s wlasnie.

i osiągasz takie transfery?

> Zapytam z ciekawosci wiec - czym, na "teraz",
> chcialbys wypelnic owe 5 Gb/s?

a własnie testowałem ostatnio USB 3.0
na PCIe x1 - podpiałem SSD i tym samym
udowodniłem sobie tezę, że PCIe x1 to już
dla USB 3.0 mało
na PCIe 2.0 uzysyskałem pełne transfery 450/300

> Ale ja tu nie polemizuje z tym, czy to komu
> potrzebne i sensowne, tylko z Twoim
> kategorycznym stwierdzeniem "nie ma i nie bedzie" :P

no pewnie, że nie bedzie, bo PCI z definicji limituje USB 3.0
To co przedstawione wyżej to oferta dla wyjątkowo zamożnych
naiwniaków