Re: jaki laptop z wbudowanym modemem hspa

Autor: Lukasz <lukasz_at_bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl>
Data: Wed 14 Dec 2011 - 07:09:08 MET

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w
wiadomości news:jc9e16$69l$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Szukam dla siebie laptopa i potrzebuję w tym pomocy, a moje wymagania to:

dodam, że z tego co przeglądałem to spodobał mi się ASUS 1215B - ale nie ma
wbudowanego modemu, parametrami (i wielkością matrycy bo 13,3" wydaje mi się
idealne) wygrywa u mnie Sony VAIO VPC_SB3S9E-B - ale mam wrażenie że muszę
przepłacić za znaczek sony (kosztuje 4250zł, a mam zamiar jeszcze dokupić
120GB SSD więc łącznie wyjdzie prawie 5000zł)
w zasadzie 10" które mam jest idealne do pracy w terenie, gdyby nie to że
muszę jeszcze w domu posiedzieć nad papierami to bym nie szukał nic
większego...

--
Pozdrawiam
Łukasz