Re: jaki laptop z wbudowanym modemem hspa

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 18 Dec 2011 - 15:34:08 MET

Dnia 14.12.2011, Lukasz napisał(a):

> w zasadzie 10" które mam jest idealne do pracy w terenie, gdyby nie to że
> muszę jeszcze w domu posiedzieć nad papierami to bym nie szukał nic
> większego...

IMO potrzebujesz monitora, myszki albo lepiej trackball i ewentualnie
klawiatury (z wiadomych względów stacja dokująca odpada (netbook), a
byłaby idealnym rozwiązaniem) a nie nowego laptopa.

A żeby nie było, że nie na temat to polecam przejrzeć ofertę DELL.
Ogólnie DELL oferuje karty (5530) mini PCI Express według opisu z "GSM,
GPRS, EDGE, HSDPA, WCDMA, HSUPA" pasujące do "Precision M4400 / M2400,
Latitude D430 / E6500 / E6400 / E6400 ATG / E5400 / E4300 / E4200". IMO
pewnie nie będzie problemu użyć tego z laptopami innych producentów.
Na pewno da się też znaleźć taki modem na mini PCI Express od innego
producenta - jeśli laptop nie będzie miał wbudowanego.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/