Re: REALLOCATED SECTORS - czy możliwe, że to ELEKTRONIKA?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 18:43:48 MET

Rafal Lukawski napisał(a):
> Zmien ustawienia DMA (juz pisalem o tym).

Jak chcialem to zrobic przy pomocy tego Samsungowego ESTOOL301v to
wyskoczyl komunikt, ze rozmiar dysku nie jest zgodny z NATYWNYM i
pytanie czy chce zeby program dokonal przywrocenia natywnego rozmiaru
dysku (bo bez tego nie zmieni na ATA66). Jednoczesnie ostrzezenie, ze
spowoduje to utrate WSZYSTKICH danych. Potem wobor czy NA PEWNO chce:
YES lub NO?

To co mam zrobic? Tak w ogole to normalne, ze rozmiar dysku nie jest
natywny?

Pytam jak mam postapic, czy probowac naprawiac ten dysk, np. ZEROWAC
go, reperowac sektory przy pomocy MHDD itp., czy oddac do sprzedawcy?

Czy takie PROBY NAPRAWY DYSKU NIE SPOWODUJA UTRATY GWARANCJI?

Wlasnie zadzwonilem do dystrybutora i okazuje sie, ze co do dyskow
Samsunga to ZWRACAJA PIENIADZE - po wartosci z daty zakupu. (Jak
wiadomo ceny poszly w gore...)