Re: padła płyta? GA-81945P-G-RH

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 07:35:35 MET

Użytkownik "RobWan" <robertwankowski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:71820f97-cb44-47f4-b84c-214fbc17113b@o9g2000vbc.googlegroups.com...
>A tu zdjęcie płyty.

Bardzo nieostre, komórką to robiłeś? ;-)
Na początek to sprawdź procek i pamięć w innej płycie. Jak będą sprawne to
pomierz napięcia zasilające na płycie z włożona pamięcią i procesorem
(napięcie procka, pamięci i chipsetu, oczywiście napięcia zasilacza 3,3V, 5V
i 12V już sprawdzone ;-) ). Jak napięcia będą dobre to ściągnij ten duży
złoty radiator i dokładnie oczyść z pasty (ja mam jakiś środek do tego,
który ładnie to rozpuszcza, kupiony w LIDL'u, napisane, że do odtłuszczania
tarcz hamulcowych :-) ).
Potem podgrzej chipset gorącym powietrzem tak ok 300*C (suszarka ma chyba za
niską temperaturę :-) ).
Jak to nie pomoże co płyta na złom.