Re: 3 laptopy - który wybrać?

Autor: Brodi <madmax81_blebleble__at_interia.pl>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 05:03:44 MET

Jak dla mnie to 15 + hdmi do tv, bezprzewodowa mysz i klawiatura i można
pracować :]

> Co Wy na to?
>
> No i pytania mam konkretne:
> 1) 3MB cache w i3 i i5 vs. 6MB cache i7 - w pracy jak wyżej, warte uwagi
> te 6MB?
Jeśli pod win7 to tylko i5/i7. Owszem 6 MB cache daje kopa ale w lapku
większe znaczenie dla mnie ma prędkość dysku, tylko 7200 :]

> 2) Radeon HD6650M (1GB) czy GeForce GT540M (2GB)?
jeden huj

> Czy warto zrezygnować z Lenovo ...
jak już to Lenovo vs toshiba, ewentualnie asus,
wynalazki samsunga i hp omijaj z daleka

> Wielkość dysków mnie nie interesuje.

ale zwracaj uwagę na szybkość, 7200 i niski czas dostępu to podstawa,
ewentualnie w 17-calowych lapkach da się włożyć 2xhdd, wtedy jeden na
system drugi do pracy/na dane

> Jakość wykonania mnie interesuje BARDZO.
To patrz na lapki powyżej 1500 ... euro :]
polecam Lenovo, toshibÄ™

> Albo zupełnie coś innego?
>
> Pomóżcie ;-) Budżet.. od 2 do ~3tys.
ogólnie to wszystko chińszczyzna , więc różnicy w wykonaniu zasadniczo
dużej nie ma :]
polecam lenovo z dodatkowÄ… gw NBD