Re: padła płyta? GA-81945P-G-RH

Autor: <miquoshi_at_onet.eu>
Data: Fri 09 Dec 2011 - 22:23:21 MET

Radość moja była krótka.
Wymieniłem te dwa kondensatory. Na próbę włączyłem gołą płytę. Tylko
procesor i pamięci.
No i się odezwała bip-bip-bip.

Po zmontowaniu to samo. Cisza.
Okazało się, że winna karta graficzna. Z inną działa. A ta zepsuta
włożona do innego też go blokuje.

Nie żałuję, że wymieniłem te kond. Bo z jednego już co ciekło. Plama
na płycie. I od spodu te gumowe korki powypychane.

Teraz szukam karty graficznej. Jako, że nie jest biegły w tym gąszczu
sprzętu na Allegro czy w sklepie to zapytam tu.
W nowym wątku. A karta z której byłem zadowolony to Gigabyte GV-
RX16P256DE-RH

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Robert