Re: Nagrywarka DVD - co kupić?

Autor: I.Tichy <i.tichy_at_i.tichy.pl>
Data: Wed 07 Dec 2011 - 07:50:28 MET

" Gil" <gilboamountains@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

>Przy obecnych cenach HDD, może nagrywarki BR i HD w końcu po pięciu latach
>staną się bardziej popularne jako nośnik archiwum. Sam trzymam na HDD jakieś
>500 GB materiału DV AVI bo co raz pojawiały się lepsze dekodery do MPG2. I
>szkoda było wyrzucać projekt. Przy tych cenach HDD myślę aby kupić najtańszego
>LG BR za 320 PLN, zrzucić na płytkę i zwolnić dysk.

Osobiscie tak wlasnie robie od jakiegos czasu. 7zl. za markowa plyte
25GB to nie majatek, 500GB to zatem koszt 140zl.

Znam przypadek, kiedy kolega trzymal zdjecia na HDD, ktory od czasu do
czasu podpinal do PC w celu wykonania kopii roznicowej. Pech chcial,
ze w miedzyczasie zalapal jakies dziadostwo w systemie - po jakims czasie sie
okazalo, ze wszystkie JPGi sa bezpowrotnie uszkodzone w archiwum.
Plytka ma tu ta zalete, ze nagrywasz ja i odkladasz w bezpieczne miejsce.
Jak dotad zadna mi jeszcze nie padla (odpukac), wiec ten sposob archwizacji
ma u mnie wysokie notowania.