Re: Nagrywarka

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 11:39:10 MET

On 02/12/2011 20:04, LP wrote:

> Dziwię się, że przegapiłeś, że nie przegapiłem ale jak ktoś mądry
> powiedział (a może to moje? Sam się już pogubiłem w tych mądrościach):
> "Przestajemy żyć w momencie, kiedy przestajemy się dziwić"

O tak, brnij dalej.

> Uroczyście oświadczam i przyznaję, ze masz rację - ale na swój własny
> użytek i niech tak zostanie. Nie rozumiem tylko czemu chcesz tak szeroko
> tę swoją rację popularyzować? Prochu wszak nie wymyśliłeś i nobla ani
> patentu za nią i tak nie dostaniesz. (taką samą rację mają ci, co
> zamiast pasty do butów używają drugiej nogawki spodni, zamiast
> szczoteczki do zębów - palca, ci co smarkają w rękaw, albo co plują na
> dłoń i wycierają brudne dziecięce twarze;)

Przezabawne analogie, wytarcie monitora ręcznikiem to jakby w rękaw
smarkać. Jeszcze dwa dni, a dowiem się że niemowlęta w beczkach trzymam.
W końcu tylko Animce i Jackowi wolno swoje racje popularyzować, a ja na
pewno zębów nie myję.

Proponuję ci wylewać gdzieś indziej poranne frustracje po weekendzie.

> Ależ ja słucham, ale jakoś nie trafiają do mnie twoje metody. Może gdyby
> stało za nimi doświadczenie miliardów (oby nie much) byłoby mi łatwiej
> dać im wiarę?
> Zrób kiedyś proste doświadczenie i umyj wodą nie ekran, ale lustro w
> łazience. Zobaczysz ile więcej trzeba czasu i uwagi aby uzyskać efekt
> taki jak po płynie do mycia szyb (i luster).

Nieraz zaparowane przecierałem suchym ręcznikiem i zapewne i tak nie
uwierzysz w efekty, więc nie będę nawet tłumaczyć.

> Czy wyobraźnia jest w stanie podsunąć ci chociaż jeden przypadek
> bezdotykowego zabrudzenia monitora
> (zastrzegam z góry, że parskania śmiechem, ejakulacji dowcipu, rzucania
> mięsem i Haśkowych much nie zaliczę)?

A skąd mnie to wiedzieć? To nie ja zaczynam dyskusję o wychowywaniu dzieci.

--
Pozdrawiam,
Kamil