Re: Nagrywarka

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2011 - 19:24:15 MET

Użytkownik "kamil"

> Przezabawne analogie, wytarcie monitora ręcznikiem to jakby w rękaw
> smarkać.

Dokładnie to samo. Bo ludzie w pocie czoła od zarania świata walczyli i
pracowali tylko po to żeby smarkać w chusteczkę (i to najlepiej
jednorazową) a nie właśnie w rękaw (albo np. ręcznik).
Oczywiście, jeśli ktoś lubi, może nadal walczyć strzelając z łuku, zmywać
naczynia piaskiem w rzece albo pić wodę zamiast wina, tylko po co?

> Jeszcze dwa dni, a dowiem się że niemowlęta w beczkach trzymam.

Nie, skąd, nawet mi to na myśl nie przyszło... No dobrze, przyszło, tylko
pomyślałem: po jaką cholerę facet miałby kisić dzieci? Potem sobie
przypomniałem, jak narzekałeś, że ci mażą paluchami po ekranie... Ach -
pomyślałem znowu - sam bym ukisił darmozjada, co mi paluchem po ekranie
jeździ, a paluch w dodatku ma wrednie brudny, bo je rękami... A skoro oni
jedzą rękami - pomyśłałem (to już trzeci raz dzisiaj - ewenement) to pewnie
też piją z gwinta, a nie szkła... A skoro nie używają sztućców, szkła i
szlachetnych płynów, to pewnie chłepczą wodę i wywyzszają je ponad inne
płyny...

> W końcu tylko Animce i Jackowi wolno swoje racje popularyzować

Wolno, wolno, nawet się do klubu możesz zapisać.

>a ja na pewno zębów nie myję.

Dopóki gadamy przez internet to mi twoje podejście do higieny powiewa.

> Proponuję ci wylewać gdzieś indziej poranne frustracje po weekendzie

Frustracje? Ja się świetnie bawię, a ty nie? Jeśli nie, to po grzyba się
katujesz? Ja bym se dał siana;)

> Nieraz zaparowane przecierałem suchym ręcznikiem i zapewne i tak nie
> uwierzysz w efekty, więc nie będę nawet tłumaczyć.

Pisałem wcześniej, fakt, że nie bezpośrednio do ciebie (liczyłem jednak, że
mistrz sarkazmu pojmie w lot), że skoro osiągasz takie rewelacyjne metody,
to być może masz w kranie/pompie/studni wodę święconą. Przyjmując nawet, że
ta metoda u ciebie działa, to nie nadaje się do popularyzacji w naszym
pięknym i zróżnicowanym pod względem jakości wody, krasnoludowym kraju (
słynne " Cafe Biba, bekonik, woda kranowa) i zda się najwyżej psu na budę.

> A skąd mnie to wiedzieć? To nie ja zaczynam dyskusję o wychowywaniu
> dzieci.

A co moje pytanie ma wspólnego z wychowaniem?
A już zwłaszcza tej szarańczy, zwanej przez niektórych dziećmi?

Pozdr.

--
LP